Vragen of klachten

Ons streven is om u een mooie fiets te verkopen waar u tevreden over bent. Daarom staat support bij ons ook hoog in het vaandel. Een fiets kopen op een website is toch compleet anders dan bij de fietsmaker om de hoek. U kunt namelijk niet even een proefritje maken of de fiets ook is wat u ervan verwacht. We hopen in de toekomst wel een fysieke shop te openen waar u dan naar binnen kunt lopen, maar voor nu kunt u online uw vragen aan ons doorgeven. Dit kan per e-mail of per chat. Als u hierbij duidelijk vermeld om welke fiets het gaat, of uw vraag hierin uitgebreid omschrijft dan zorgen wij ervoor dat u binnen 24 uur een antwoord heeft. Overdag is de chat beschikbaar voor een live chat waar u meteen antwoord krijgt.

Omdat veel vragen vaker gesteld worden kunt u ook eens een kijkje nemen op onze veelgestelde vragen pagina. Deze pagina werken we regelmatig bij met de meest gestelde vragen zodat u sneller een antwoord kunt terugvinden.

Klachten en opmerkingen

Het kan zo zijn dat u met bepaalde zaken niet tevreden bent. Dit proberen we zo snel en zo goed mogelijk voor u op te lossen. Hiervoor kunt u ons digitaal een berichtje sturen per e-mail naar info@fietsenvergelijken.nl. We komen binnen 24 uur op uw klacht/opmerking terug.

Fietsen vergelijken
Registreren
Inloggen / Aanmelden
Wachtwoord opnieuw instellen